crazypage

Alla inlägg under juli 2014

Av Frida&Julia - 17 juli 2014 16:36

Hej här en vlogg med mig (Frida) och Julia. kolla gärna in vår youtube kanal som heter crazypage. Där vi lägger upp vloggaroch covers. :)

Av Frida&Julia - 15 juli 2014 21:28

JulleBulle här! 

Jag skulle gärna vilka låtar ni skulle vilja att jag gör en cover på!

Det kan vara vilken låt som helst!

Förutom rocklåtar och raplåtar. Annars fungerar alla andra xD

Så helst pop eller country/pop eller liknande. 

Jag tror att ni fattar vad jag menar :) Hopppas att ni gillade min video och har ni inte sett den så kolla gärna in den!

För att det är lite svårt att hitta en låt varje vecka som INTE är skriven av Taylor Swift xD Jag lyssnar inte på så mycket annat. Men jag har få låtar. Och så vill jag gärna veta vad ni vill höra från mig! Sååå.. Kommentera vilka låtar ni vill att jag ska spela så ska jag se om jag kan spela den, så får vi se ;)

Thank youuuuu <3


 

Av Frida&Julia - 14 juli 2014 12:00

HejHej! JulleBulle här med min första cover/uppvisning. 

Så här får ni veta hur jag sjunger ;)


  Sådär! Här har ni en video på det! Kommentera gärna vad ni tyckte om denna videoooo.. 

Jag vet att jag höll på med mitt hår allt för mycket i denna video, jag vet. Jag brukar bara inte ha det plattat, även om jag själv tycket att jag är "snyggare" i plattat år. Whatever.

OBS: Denna video spelades in 14 juni 2014, så den är en månad gammal nu. Så nej, jag hade INTE skolavslutning i torsdags xD Utan torsdagen 12 juni.. För en månad sen. 

Are we clear? Okay.. Gooodiie!


Like, Comment, and Subscribe, and se ya'll later ;)


Av Frida&Julia - 8 juli 2014 19:25

Hej! 

Denna bloggen ägs av två random tjejer som heter Frida och Julia. Vi är båda 13 och vi älskar att dansa, Julia älskar att sjunga och Frida älskar att älskar att skådespela. Vi båda två är bästisar och vi bestämde oss för att göra en blogg där vi lägger ut covers och vloggar. Eller tja.. Julia (jag) lägger ut covers och Frida lägger ut vloggar. Förhoppningsvis kommer det att bli en gång i veckan. Det kommer väl lite mer regelbundet när ni kommit in i det. Och en gång varje månad kommer vi att göra en vlogg tillsammans. Bara snacka eller göra en challenge! Det få ni bestämma. Kommentera vad ni vill att vi ska göra så gör vi nog det! Tack och Hej! ;D

Dock så är detta en väldigt orealisktisk bild, men ni får säkert en bättre bild när det kommer lite covers och vloggar och så. 

Frida - Vänster. Julia - Höger.

 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Två tjejer som vloggar och sjunger covers. :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards