crazypage

Direktlänk till inlägg 14 juli 2014

A Place In This World - Perfomance

Av Frida&Julia - 14 juli 2014 12:00

HejHej! JulleBulle här med min första cover/uppvisning. 

Så här får ni veta hur jag sjunger ;)


  Sådär! Här har ni en video på det! Kommentera gärna vad ni tyckte om denna videoooo.. 

Jag vet att jag höll på med mitt hår allt för mycket i denna video, jag vet. Jag brukar bara inte ha det plattat, även om jag själv tycket att jag är "snyggare" i plattat år. Whatever.

OBS: Denna video spelades in 14 juni 2014, så den är en månad gammal nu. Så nej, jag hade INTE skolavslutning i torsdags xD Utan torsdagen 12 juni.. För en månad sen. 

Are we clear? Okay.. Gooodiie!


Like, Comment, and Subscribe, and se ya'll later ;)


 
 
Alvis

Alvis

17 juli 2014 10:51

Hej! Vilken jättefin och läsvärd blogg du har, Verkligen! :)

Kika gärna in på min blogg och lämna en kommentar eller två.

Vem vet, min blogg kanske är något i din smak? KOLLA GÄRNA!!

Ha en bra dag, Kram! ^^

http://PeaceOfLove

Frida&Julia

17 juli 2014 17:14

Hej! Vad kul att du gillar våran blogg! Hoppas att du fortsätter att läsa och prenumerera gärna på vår youtube kanal också!

Din blogg verkar intressant och jag ska absolut kolla igenom den!

OCH, har du något låt tips kanske? Hehe, undrar bara xD

Kramis

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Frida&Julia - 1 januari 2015 01:40


Här bjuder jag på en liten nyårs låt :)    

Av Frida&Julia - 5 december 2014 15:27

Hej! Vi är så hemskt ledsna över att det är en så dållig update här på bloggen. Vi har just nu inte så mycket tid till att planera och filma videor. Vi jobbar även på ett större projekt som förhoppningsvis kan hamna här också. Men om ni har ideer til...

Av Frida&Julia - 3 november 2014 18:53


 

Av Frida&Julia - 3 november 2014 15:55


HeyHeyHey! Det var längesedan! Taylor Swift har ju nyss släppt sitt album 1989! Jag har själv inte hört den än eftersom jag vet att jag kommer på den i födelsedags present om en månad ;) Haha. Men jag har hört Blank Space som är en utav de nya lå...

Presentation


Två tjejer som vloggar och sjunger covers. :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards